Reunió amb equip deganal Facultat d’Infermeria

Escrit el març 31, 2011

En la reunió del dia 31 de març amb l’equip deganal de la Facultat d’Infermeria, se’ns van plantejar els següents punts com a prioritaris per al centre:

1. Manteniment i intensificació de col·laboracions entre la titulació de Fisioteràpia i l’INEF.
  2. Necessitat de personal docent a temps complet.
  3. Necessitat d’ampliació d’espai, degut a les noves titulacions.
  4. Necessitat d’un major reconeixement de la feina que fan els professors dels “Practicums”.
  5. Necessitat de suport informàtic, en el cas dels màsters, que treballin durant els caps de setmana.
  6. Possibilitats d’organitzar una clínica Universitària per a fisioterapeutes.

Totes aquestes inquietuds creiem que són molt raonables, la nostra candidatura és molt sensible, de fet, en el nostre programa, es poden trobar diferents propostes d’accions concretes en algunes de les qüestions plantejades.
Gràcies a l’equip deganal per les vostres aportacions!