Campanya electoral i reducció de despesa: la nostra posició

Benvolgudes amigues i benvolguts amics,

En els darrers dies hem rebut moltes consultes sobre la campanya electoral i les despeses que es generen durant aquest procés. Per aquest motiu volem deixar clara la nostra posició:

1. Tot l’estudiantat, el PAS i el PDI que em coneixen, saben que, quan he assumit un càrrec de direcció, la meva gestió sempre s’ha caracteritzat per l’austeritat. I així continuaré si ens doneu la vostra confiança en les properes eleccions a rector/a.
  2. En aquest sentit informem tota la comunitat universitària que, per tal de reduir despeses, no farem una edició indiscriminada dels nostres díptics i cartells. En particular, NO imprimirem el nostre programa electoral i emprarem fonamentalment les xarxes digitals per fer-vos arribar les nostres propostes.
  3. Un cop acabada la campanya electoral retrem comptes públicament de les despeses i confiem estar molt per sota dels 3.300 euros atorgats de subvenció.

Cordialment
Jaume Lloveras